要如何讓心平靜下來?

 

又該如何才能讓心不違背和自己的約定?

 






 

想…

 

我真的想

 

真的想將紊亂的思緒拉成一條直線

 

就像平靜無波的海平面

 

就像心如止水的從前

 






 

回不去單純的想念

 

到不了朝朝暮暮的永遠

 

思念到了崖邊,思緒就要崩潰

 






 

要如何才能讓心平靜?

 

要如何才能找回那個灑脫的自己?

 

愛已無言,淚。無語。。

 





 

 

I  REMEMBER

 

詞/曲:郭采潔&陳偉/演唱:郭采潔

 

 

 

Do you know that I'm OK? Are there things you wanna say?

 

你知道我還好嗎? 你還有什麼想說的呢?

 

Thinking of you night and day Hopping you'll come back and stay

 

想念你在日日夜夜 希望你回來並且留下

 

I remember when you told me I'll be all right Don't worry

 

我還記得你告訴我會沒事 不要擔心

 

I try and try to understand is all this just a sad good bye?

 

我不斷試著去了解這一切只是傷心的告別?

 

Thinking of you night and day no matter if you'll come and stay

 

想念你在日日夜夜不論你是否會回來並且留下

 

I remember when you told me I'll be all right just hold me

 

我還記得你告訴我會沒事只要抱著我

 

I don't wanna close my eyes tonight missing you make me cry

 

我今夜不想閉上雙眼想念你讓我哭泣

 

Your love will give me strengths to carry on You'll always be my heart and mind

 

你的愛給我力量讓我堅持繼續你永遠是我的心與靈魂

 

so I don't wanna close my eyes tonight I know its just a miss match in time

 

所以我今夜不想閉上雙眼我知道這只是一個想念的時刻

 

why ~ oh ~ why miss match in time

 

為什麼 ~ ~ 為什麼 想念的時刻…

 






2012年-攝於屏東三地門

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    樂泊黛 發表在 痞客邦 留言(44) 人氣()