I cannot explain the way I feel for you

 

Thats because you dont know what you did

 

How could you come that day until my life like that

 

Please walk the road of love now

 

說不清對你的感覺

 

 

因為你不知道自己做了什麼

 

 

為何知道那天你才闖入我的生命

 

 

現在就開始愛的旅途吧

 









 

 

I like to walk around the fields alone

 

To keep alive the thoughts of you

 

I want it all could do the things you did you know

 

Now its so true I love you

 

我喜歡獨自徜徉於田野

 

 

每時每刻都想起你

 

 

沿著你的軌跡

 

真的很愛你









 

 

Tell me now

 

How could you come into my life not to stay

 

And I wont let you go

 

You have the keys to my heart now

 

And Ill wait for the moment you walk the road of love

 

告訴我

 

 

為什麼你闖入我的生命卻從不駐足

 

 

不放手

 

 

開啟我的心房吧,鑰匙就在你手中

 

 

等著你

 

 

開始愛的旅途

 









 

 

How could you come into my life not to stay

 

And I wont let you go

 

You have the keys to my heart now

 

And Ill wait for the moment you walk the road of love

 

告訴我

 

 

為什麼你闖入我的生命卻從不駐足

 

 

不放手

 

 

開啟我的心房吧,鑰匙就在你手中

 

 

等著你

 

 

開始愛的旅途

 









 

 

春天來了

 

換上彩衣的大地充滿了喜氣

 

散步花田間的旅人,腳步是那麼的輕盈

 

 

 

帶著相機走春去,愛的路上我和你

 









 

 

春天來了,來一趟與花海的約會吧

 

讓愛變成幸福的翅膀帶著我們快樂飛翔

 











『追蜂成癮』

 

我與蜜蜂追逐,開始『愛』的旅途

 

 

 

 

 

 





arrow
arrow
    全站熱搜

    樂泊黛 發表在 痞客邦 留言(35) 人氣()